Innosites arbejder blandt andet med søgemaskineoptimering, som også er kaldet SEO. Det er en betegnelse for alt det der skal gøres, for at en hjemmeside opnår bedre placeringer i søgemaskinernes organiske resultater – altså i de resultater, der ikke er annoncer, og hvor du dermed ikke skal betale, når en person klikker sig over på din hjemmeside.
Meget enkelt sagt, handler det om, at Google skal kunne forstå dit indhold på din hjemmeside, men i praksis er det noget mere omfattende. Der er mange elementer såsom design, teknik og indhold, der skal gå op i en højere enhed. Langt de fleste beslutninger, vi træffer som forbrugere, går på et tidspunkt igennem Google. Derfor er det essentielt, at du får en god placering i Googles søgninger, hvis du vil have nye kunder/brugere på en effektiv og billig måde. At få stor succes handler i høj grad om, at din hjemmeside bliver fundet af Google, når målgruppen søger efter dig, og om du og dit firma fremstår troværdigt og med de rigtige budskaber.
Lad Innosites være din SEO eksport så din hjemmeside bliver teknisk og indholdsmæssigt optimeret, så kunderne let kan finde dig med de rette søgeord i Google og andre søgemaskiner. Jeg tilbyder både "off page" og ”on page”-optimering af indholdet på din hjemmeside, der sikrer en forbedret placering i søgemaskinerne. Du får dermed en bedre placering end mange af dine konkurrenter. Jeg kan varetage hele processen med analyse, optimering, monitorering, effektmåling og opfølgning, men det er vigtigt, at jeg får løbende input fra dig, for det er dig, der kender dine kunder bedst. Hvis du selv er interesseret i at være en mere aktiv del af processen så skræddersyr jeg en løsning, som passer til netop dit behov.
Kontakt
kontakt@innosites.dk